loading...
مذهبی.{عاشق ومنتظرمهدی}عرق شرم بر پیشانی دارم اماما
{خادم یاس زهرا} بازدید : 15 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مجنون شدم که راهی صحرا کنی مرا
گاهی غبار جاده ی لیلا، کنی مرا
کوچک همیشه دور ز لطف بزرگ نیست
قطره شدم که راهی دریا کنی مرا
پیش طبیب آمده‌ام، درد می‌کشم
شاید قرار نیست مداوا کنی مرا
من آمدم که این گره ها وا شود همین!
اصلا بنا نبود ز سر وا کنی مرا
حالا که فکر آخرتم را نمی­کنم
حق می­دهم که بنده دنیا کنی مرا
من، سالهاست میوه ی خوبی نداده‌ام
وقتش نیامده که شکوفا کنی مرا
آقا برای تو نه ! برای خودم بد است
هر هفته در گناه، تماشا کنی مرا
من گم شدم ؛ تو آینه‌ای گم نمی‌شوی
وقتش شده بیائی و پیدا کنی مرا
این بار با نگاه کریمانه‌ات ببین
شاید غلام خانه زهرا کنی مرا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بسم الله الرحمن الرحیم اَللّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظیمِ، وَ رَبَّ الْکُرْسِىِّ الرَّفیعِ، وَ رَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُورِ، وَ مُنْزِلَ التَّوْراةِ وَالْإِنْجیلِ وَالزَّبُورِ، وَ رَبَّ الظِّلِّ وَالْحَرُورِ، وَ مُنْزِلَ الْقُرْآنِ الْعَظیمِ، وَ رَبَّ الْمَلائِکَةِ الْمُقَرَّبینَ، وَالْأَنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ اَللّهُمَّ إِنّى أَسْأَلُکَ بوَجْهِکَ الْکَریمِ، وَ بِنُورِ وَجْهِکَ الْمُنیرِ، وَ مُلْکِکَ الْقَدیمِ، یا حَىُّ یا قَیُّومُ، أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذى أَشْرَقَتْ بِهِ السَّمواتُ وَالْأَرَضُونَ، وَ بِاسْمِکَ الَّذى یَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَالْآخِرُونَ، یا حَیّاً قَبْلَ کُلِّ حَىٍّ، وَ یا حَیّاً بَعْدَ کُلِّ حَىٍّ، وَ یا حَیّاً حینَ لا حَىَّ، یا مُحْیِىَ الْمَوْتى، وَ مُمیتَ الْأَحْیاءِ، یا حَىُّ لا إِلهَ إِلّا أَنْتَ. اَللّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلانَا الْإِمامَ الْهادِىَ الْمَهْدِىَّ الْقائِمَ بِأَمْرِکَ، صَلَواتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ الطّاهِرینَ، عَنْ جَمیعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ فى مَشارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغارِبِها، سَهْلِها وَ جَبَلِها، وَ بَرِّها وَ بَحْرِها، وَ عَنّى وَ عَنْ والِدَىَّ مِنَ الصَّلَواتِ زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ، وَ مِدادَ کَلِماتِهِ، وَ ما أَحْصاهُ عِلْمُهُ، وَ أَحاطَ بِهِ کِتابُهُ. أَللّهُمِّ إِنّى أُجَدِّدُ لَهُ فى صَبیحَةِ یَوْمى هذا، وَ ما عِشْتُ مِنْ أَیّامى عَهْداً وَ عَقْداً وَ بَیْعَةً لَهُ فى عُنُقى، لا أَحُولُ عَنْها، وَ لا أَزُولُ أَبَداً. اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ أَنْصارِهِ وَ أَعَوانِهِ، وَالذّابّینَ عَنْهُ، وَالْمُسارِعینَ إِلَیْهِ فى قَضاءِ حَوائِجِهِ، وَالْمُمْتَثِلینَ لِأَوامِرِهِ، وَالْمُحامینَ عَنْهُ، وَالسّابِقینَ إِلى إِرادَتِهِ، وَالْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ. اَللّهُمَّ إِنْ حالَ بَیْنى وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ الَّذى جَعَلْتَهُ عَلى عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً، فَأَخْرِجْنى مِنْ قَبْرى مُؤْتَزِراً کَفَنى، شاهِراً سَیْفى، مُجَرِّداً قَناتى، مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدّاعى فِى الْحاضِرِ وَالْبادى. اَللّهُمَّ أَرِنِى الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ وَالْغُرَّةَ الْحَمیدَةَ، وَاکْحَُلْ ناظِرى بِنَظْرَةٍ مِنّى إِلَیْهِ، وَ عَجِّلْ فَرَجَهُ، وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ، وَ أَوْسِعْ مَنْهَجَهُ، وَاسْلُکْ بى مَحَجَّتَهُ، وَ أَنْفِذْ أَمْرَهُ، وَاشْدُدْ أَزْرَهُ، وَاعْمُرِ اللّهُمَّ بِهِ بِلادَکَ ، وَ أَحْىِ بِهِ عِبادَکَ، فَإِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ: ظَهَرَ الْفَسادُ فِى الْبَرِّ وَالْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِى النّاسِ، فَأَظْهِرِ اللّهُمَّ لَنا وَلِیَّکَ وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمّى بِاسْمِ رَسُولِکَ حَتّى لا یَظْفَرَ بِشَىْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ، وَ یُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُحَقِّقَهُ، وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ وَ ناصِراً لِمَنْ لا یَجِدُ لَهُ ناصِراً غَیْرَکَ، وَ مُجَدِّداً لِما عُطِّلَ مِنْ أَحْکامِ کِتابِکَ، وَ مُشَیِّداً لِما وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دینِکَ، وَ سُنَنِ نَبِیِّکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ، وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدینَ، اَللّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِیَّکَ مُحَمَّداً صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ بِرُؤْیَتِهِ، وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلى دَعْوَتِهِ، وَارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ ، اللّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ، وَ عَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ قَریباً، بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ. اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ روزی به قصد دانستن جای تو از همه پرسیدم: کجاست؟ زمین گفت: من هم منتظرم، هر چه می گردم نمی یابم. آسمان گفت:چشمان من چنان بر زمین دوخته است، تا اگر آمد چکه چکه بسرایمش. دریا گفت: هر روز به چشمان آسمان خیره ام، تا اگر آمد موج موج خبر آمدنش فریاد کنم. درخت گفت: قد می کشم تا اگر آمد، برگ برگ راه آمدنش مهیا سازم. و من به خود گفتم: کجاست؟ همه منتظرند، پس من هم می نویسم تا اگر آمد، واژه واژه همه احساس حیات را برایش افشا کنم. *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* کاش از دلبر نشانی داشتیم بر سر کویش مکانی داشتیم از برای مهدی صاحب الزمان کاش در دل جمکرانی داشتیم تعجیل در فرج آقا صلوات *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* باز امشب هوس و میل مناجات دارم.. گل نرگس به فدایت ! گر دمی از سر سجاده ی من ! میگذری پنهانی.. دل دیوانه ی من کور بود.. تو کرم کن ! مهر و تسبیح مرا .. تو تبرک بنما... بنشین بر سر سجاده ی من... وای خدایا !!! بوی نرگس آمد !!! به گمانم آمد... *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی چه زیان ترا که من هم برسم به آرزویی *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* بازهم – صحبت فرداست قرارِ ما ها بازهم – خیر ندیدیم از این فردا ها چقدر پای همین وعده ی تو پیرشدند جگر “مادر ها ” موی سر “بابا ها “ یا مهدی ادرکنی *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* یا این دل شکستة ما را صبور کن یا لا أقل به خاطر زینب ظهور کن دیگر بتاب از افق مکه ، ماه من! این جاده های شب زده را غرق نور کن . . . *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* گرگ ها بدانند در این ایل غریب گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند، شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز! *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* دل من خون شده است باز دلم حال و هوای تغزل دارد چه بگویم ز اوصاف تو ای رهبر دلسوخته ام شعر من وزن ندارد ولی عشق سرشار دلم کرده است این شعر را خواندنی این را هم میدانم که دلم پرگنه ست اما میخواهم که بگویم که درست است که اعمال درستی ندارم ولی دلم از عشق شما سرشار است و همین است دلیل زندگیم و هنوز منتظریم ... *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* اگر در دل قراری بود من هرگز در زمین دلتنگ نبودم من از بهر فراق تو در این دنیا همانند مرغی در قفس زندانی و تنها... کاش میشد لغت نامه ی اصل لغت نامه ی دل باشد انتظار نه آنست که در فرهنگ هاست دهخدا کاش خبری از دل دوران می گرفت... *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* چشمام به راهه و گوشم به زنگ ... گفتن وقتی بیای از تمام گلدسته های شهر عطر گل محمدی به مشام میرسه به امید روزی که صدای زیبای انا المهدی از سمت قبله به گوشمون برسه *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* ازفکرگناه پاک بودن عشق است ازهجرتوسینه چاک بودن عشق است آن لحظه که راه می روی آقاجان زیرقدم تو خاک بودن عشق است *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* مـــي ايـــــــــد از دور ,مــردي ســــواره بـــرمــركب عشـــق, چــــون ماهپــــاره والشمــس رويـش, واللــيــــل مـــويـش گلـــها هــمه مســــت, از رنگ و بويـش عـمــــامـــه بر سر, مثــل پيـمبـــــر (ص) در بـازوانــش نـيروي حيــــــــــــــــدر(ع) ازپــاي تــاسـر در شـور و شيــــن است بــرق نگـاهــش مثل حســــين(ع) است مي ايــد از دور خوشــــبو تر از يـــــاس در چشــــم وابرو مـانـند عبــــــاس (ع) القــصـه ايــن مــرد اميـد دلهاســـــــــت خوشبو تر از ياس فرزند زهراست(س) *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* جمعه يعني شوق،يعني انتظار جمـعــه يعنـي طاق ابروي نـگار جــمـعه يـعنـي غـروب غصه دار جمعه يعني مهدي چشم انتظار جمـعه هــا بر ما دعا دارد حبيب در قــنــوتش ياد ما دارد حبـيــب كـاش روزي بـه دست دلـبـــــرم ســـايه پـرچم بيفــتـد بــر سرم *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* هر جـمعه کــه میــگذرد از کـنـار مـن افــزوده مــیشود بـه تب انتـــظار مـن هر صبحدم که میدمد از مشرق آفتاب دارم امـیــــد اینکــه بیــاید نـگـار مــن عمــرم کــفاف دیـدن روی تــرا نـــداد باشـد که بـعد من گذری بر مـزار من *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*´*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 3,865
  • کدهای اختصاصی
    src="http://1abzar.ir/abzar/tools/fix-pic/index.php?pz=4&ax=http://s4.picofile.com/file/7979574515/ohevaa.gif&url=http://mohebaan.ir/page/tarh">

    تصویر ثابت

    استخاره با قرآن
    استخاره با قرآن

    کد انفجار قلب

    فال انبیا
    فال

    تصویر ثابت

    عصر ظهور

    کد مداحی و آهنگ مذهبی

    دریافت کد صلوات شمار